Nog drie dagen...

28 januari 2023 - Delft, Nederland

De titel zegt het al. Nog drie dagen en dan stappen we op het vliegtuig om aan de Nederlandse natte, grauwe winter te ontsnappen en drie-en-een-halve week te vertoeven in Thailand. Op een beetje regen en onweer na, lijkt dat niet tegen te gaan vallen. Althans, als je van warmte houdt. Er zijn namelijk mensen die verbranden bij het horen van het woord 'zon' en permanent zweten boven de 20 graden. Gelukkig ben ik niet zo natuurlijk!! *kuchkuch*.

Weersvoorspelling

Vandaag hebben we de laatste inkopen gedaan voor de reis: stroopwafels voor de familie, puzzelboekjes voor Jarl, tijdschriften voor Maz en extra t-shirts zodat ik halverwege de dag een fris shirt aan kan doen dat nog niet doordrenkt is van zweet. Verder hebben we een lijstje opgesteld met 'dingen die we niet moeten vergeten', van die dooddoeners als badkamer poetsen en kattengrind halen.

Gisteren hoorde ik dat mijn hoofd op standje paniek staat. Zelf vind ik dat ik mijn zenuwen prima onder controle heb! (Kies zelf maar wie je gelooft). Ik heb er ontzettend veel zin in, ik ben nog steeds niet bang voor de zon, het krappe vliegtuig,  de exotische beestjes of het hete eten. Nee echt niet! Ook niet een beetje... Oke, een klein beetje misschien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter:
    29 januari 2023
    Ach Almaz: (standje) paniek hoeft toch helemaal niet - dat verdwijn vanzelf als in Thailand bent. Thailand is het land waar alles kan (zolang je het maar niet van tevoren plant 😊)